سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

دادستان کل کشور: زندان کم داریم!

سایت خبری حقوق بان | دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ق.ظ

سایت  خبری حقوق بان- دادستان کل کشور گفت: وضعیت زندان‌ها در برخی شهرستان‌ها خوب نیست.

 

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری امروز یکشنبه یکم دی ماه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان کرج جمع خبرنگاران در خصوص تخلفات برخی اعضای شورای شهر در به کارگیری برخی از وابستگان نزدیک خود در بدنه شورا و شهرداری اظهار کرد: این تخلفات باید مستدل ارائه شود تا دستگاه قضا رسیدگی لازم در این خصوص را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که وجود چهار زندان بزرگ در کرج ایجاد کرده افزود: به موجب قانون، دستگاه قضا و سازمان زندان ها مکلف هستند در صورت امکان زندانی را در زندان محل اقامت اصلی یعنی جایی که خانواده اش سکونت دارند؛ زندانی کنند ولی مشکل اینجاست در برخی از شهرستان‌ها زندان مناسب نداریم یا زندان کم داریم.

وی توضیح داد: در این شرایط ناچار هستیم زندانیان برخی شهرها دوران محکومیت خود را در شهری دیگر سپری کنند.

وی اضافه کرد: در رابطه با اصل مساله زندان مشکلات زیادی در کشور داریم چون اعتبارات لازم در اختیار سازمان زندان ها قرار نمی‌گیرد و این سازمان از لحاظ زیرساخت هایی مثل ساختمان و ملزومات دچار محرومیت است که امیدواریم این مشکلات با کمک مجلس و دولت حل شود.

منتظری تصریح کرد: در برخی شهرستان ها وضعیت زندان ها خوب است و در برخی دیگر مناسب نیست و ما مکلفیم تا حد توان زندانیان را از مناطق دور به محل سکونت خود منتقل کنیم.

وی در رابطه با وضعیت تعاونی میزان المحسنین گفت: در خصوص جزئیات پیش آمده برای تعاونی اطلاعاتی ندارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">