سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

 

سایت خبری حقوق بان- مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از بروز یک مشکل جدی در سامانه خدمات الکترونیک قضایی خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند و راه حل لازم برای کسانی که روز آخر مواعدشان است، پیش‌بینی شده است.
حسن روحانی‌نیا  درباره اختلال در سامانه خدمات الکترونیک قضایی که موجب سردرگمی و نگرانی مردم شده است اظهار کرد: مشکلی در سامانه خدمات الکترونیک قضائی پیدا شده و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌قضائیه در تلاش است تا مشکل حل شود. 

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی افزود: متأسفانه مشکلی که به وجود آمده جدی است و هم دفاتر و هم مردم به طریق اولی، گرفتار شده‌اند. روز گذشته نیز تا ساعت 22 درگیر جلسات و پیگیری‌ها با کارشناسان‌ بودیم و امروز نیز از 6:30 دقیقه صبح جلسه داشتیم و دنبال این بودیم تا ببینیم چطور می‌شود به سرعت مشکل را حل کرد. آنچه مشخص است، به شدت دوستان در حال پیگیری برای حل مشکل هستند.

روحانی‌نیا درباره اینکه برخی مردم که روز آخر مواعدشان است، نگران هستند گفت: برای این دسته از افراد نیز پیش‌بینی شده است اگر سیستم قطع باشد، مدیر دفتر می‌تواند گواهی بدهد و تأیید کند فرد مراجعه کرده و سیستم قطع بوده است و اگر هم مدیر دفتر به هر دلیل گواهی ندهد، فرد می‌تواند به مرجع قضائی مراجعه کرده و اعلام کند و مرجع قضائی نیز از دفتر خدمات استعلام می‌کند و مشکلی نخواهد بود. بنابراین حقی از مردم ضایع نمی‌شود.

وی گفت: کانون خدمات قضائی یک سرور بسیار مجهزی تهیه کرده و تا پایان سال این سرور به عنوان پشتیبان سرور فعلی در مدار قرار می‌گیرد تا زمانی که سرور فعلی قطع می‌شود، مشکل به حداقل برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">