سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

رفع اطاله دادرسی با کمک اساتید دانشگاهی

سایت خبری حقوق بان | پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۱۷ ب.ظ

 

سایت خبری حقوق بان- تعدادی از اساتید رشته‌های حقوق خصوصی و حقوق جزا دانشگاه‌های تهران با رئیس دیوان عالی کشور دیدار کردند.

در این جلسه سه ساعته، راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید دانشگاه در رفع اطاله دادرسی و رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم پس از استماع صحبت های اساتید دانشگاه به بیان نکاتی پرداخت و با تاکید بر اینکه باید تلاش اساتید دانشگاه با تجربه قضایی آمیخته شود، از همکاری دانشگاه و دیوان عالی کشور استقبال کرد.

وی با اشاره به اثرات مثبت همکاری مراجع قضایی و علمی، از انتشار نشریه‌ای علمی و پژوهشی در دیوان عالی کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و از اساتید دانشگاه‌ها خواست که در این زمینه دیوان را یاری نمایند.

رئیس دیوان عالی کشور از تشکیل کمیته‌ای به منظور همکاری دیوان و دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: در وحدت رویه‌ها می‌توان از نظرات اساتید دانشگاه‌ها استفاده کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">