سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

ساعت کار شورا‌های حل اختلاف استان تهران تا دو ساعت افزایش یافته است

سایت خبری حقوق بان | پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ق.ظ

سایت خبری حقوق بان- رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه ارائه خدمت با توجه به حجم کاری مراجع قضایی مضاعف شده است گفت: در همین راستا در شورا‌های حل اختلاف استان ضمن بخش نامه‌ای ساعت کاری مجتمع‌ها از ۴ ساعت به ۶ ساعت افزایش یافته است.
محمد جواد حشمتی مهذب افزود: از شعب اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف نیز که بیش از دویست پرونده جاری داشته اند خواسته شده است تا به صورت دو شیفته فعالیت نمایند.
وی با اشاره به برنامه تحول که در دست اجرا گفت: تمامی حوزه‌های ستادی دادگستری و معاونین قضایی استان در جهت پاسخگویی و تکریم مراجعین، کاهش اطاله دادرسی و حجم پرونده‌های مانده با کار جهادی و تلاش مضاعف برنامه ریزی داشته اند.
حشمتی گفت: در خصوص شورا‌های حل اختلاف نیز تقویت هرچه بیشتر شعب ویژه صلح و سازش در دستور کار معاونت مربوطه قرار گرفته است که در حال پیگیری است.
رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های تحول به پاسخگویی به مردم و دستیابی به حقوق حقه ایشان در پرونده‌های قضایی را سرعت ببخشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">