سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان- بیانیه رییس کانون وکلای دادگستری کرمان در خصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی

 

انا لله و انا الیه راجعون


ترور سردارحاج قاسم سلیمانى، سپه سالار سپاه ایران مصداق بارز شورش علیه قانون، نقض حاکمیت ملى کشور ها و توسعه خطرناک دامنه اقدامات تروریستى هیات معلوم الحال حاکم بر آمریکا  به خاورمیانه مى باشد که قطعا از چشم تیزبین مردم ایران مستور نخواهد ماند.
کانون وکلاى دادگسترى کرمان با تسلیت این ضایعه جانسوز متذکر می گردد: ضرورت دارد سازمان ملل متحد به فلسفه وجودى خود رجوع و با ملاحظه اساسنامه‌ای که ملل مستقل بابت آن گرد هم آمده اند در ماموریت هاى ذاتى خود تجدید نظر جدى بنمایند. تجربه نظامى و سیاسى بیانگر آن است که این اقدامات صعوبانه در هر زمان و در هر مکان که انجام شود منفور و محکوم است. قطعا اگر سردمداران دولت آمریکا ذره‌ای به قواعد بین المللى اعتقاد داشتند و تبعات این اقدام تروریستى را پیش بینى می‌کردند هرگز این اقدام غیر انسانى را مرتکب نشده و خط آخر حضور خود در خاورمیانه را تجربه نمى کردند.
جامعه حقوقدانان و وکلاى رسمى دادگسترى کرمان با محکومیت این اقدام تروریستى واخطار جدى به مجامع حقوق بشرى و در راس آن سازمان ملل متحد اعلام مى نماید لازم است شوراى امنیت سازمان ملل با اتخاذ تصمیم مناسب و متناسب با موضوع اندیشه خود را از خط فکرى مهاجمین هولناکى که قطعا در انتظار عقوبت سخت مردم ایران هستند جدا نمایند.


 
على خواجویی راد
رییس کانون وکلاى دادگسترى کرمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">