سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

انتقاد معاون قوه قضاییه از یک رسانه‌

سایت خبری حقوق بان | پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

سایت خبری حقوق بان- معاون فرهنگی قوه قضاییه با انتقاد از یک رسانه‌ درباره موضوع سقوط هواپیمایی اوکراینی گفت: یکی از خبرنگاران به غلط یک تیتر زشت را برای سخنان من انتخاب کرده، گویی که من گفته‌ام طبیعی است به دست خودمان خودمان را بکشیم.

 

 

حجت الاسلام هادی صادقی روز پنجشنبه در همایش «هر مسجد یک حقوقدان» در شهر کرمانشاه با اشاره به ثمرات بزرگ تلاش های مجاهدانه حاج قاسم سلیمانی گفت: در مسیر مجاهدت در راه خدا گاهی ممکن است ضرباتی هم ببینیم و گاهی نیز خطای انسانی رخ دهد؛ چنانچه شهادت شهید بابایی، شهید طهرانی مقدم یا حادثه برای هواپیمای اوکراینی را شاهد بوده ایم.

او افزود: سقوط هواپیمای اوکراینی که در آن جمعی از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیدند، ملت ما را غم‌بار و عزادار کرد و یک حادثه بسیار ناگوار بود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: البته ممکن است این خطای انسانی عامل بیرونی هم داشته باشد چنانچه شواهدی در این زمینه درباره سقوط هواپیمای اوکراینی وجود دارد که لازم است در این باره تحقیق و پیگیری لازم صورت بگیرد.

صادقی اظهار کرد: من ۲ شب پیش همین مطالب را با همین کیفیت در استان گلستان بیان کردم اما یکی از خبرنگاران به غلط یک تیتر زشت را برای آن انتخاب کرد گویی که من گفته‌ام طبیعی است به دست خودمان خودمان را بکشیم.

او از خبرنگاران خواست که در نقل مطالب و انتخاب تیرها دقت بیشتری کنند.

نظرات  (۱)

فریاد از دست این رسانه ها

منتشر کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">